به گزارش سراج24، حجتالاسلام حسن روحانی رئیس جمهور لایحه تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.
روحانی در نامهای به لاریجانی آورده است:
لایحه «تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد» که به پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیسجمهور در جلسه ۲۶/۵/۱۳۹۳ هیئت وزیران به تصویب رسیده است، برای طی تشریفات قانونی تقدیم میشود.
در مقدمه این لایحه آمده است:
«نظر به این که مهلت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد –مصوب ۱۳۹۰- در شرف پایان است و به منظور جلوگیری از بروز خلأ قانونی، لایحه زیر جهت طی تشریفات قانونی تقدیم می گردد:
لایحه تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد ماده واحده- مهلت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد –مصوب ۱۳۹۰- از تاریخ انقضای مهلت اجرای آزمایشی قانون مذکور به مدت سه سال تمدید میگردد.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت



